Jis kyla prieš savo buvusią trenerį, kuris veda Kuopijas

Tomas Plíhal Čempionų lyga yra ne tik prestižinis, bet ir susitikimai su buvusiais komandos draugais ir priešų, ir svarbiausia – grįžti į Suomiją. „Aš laukiu, kad ten pernai aš rungtynes ​​praleido Norvegija ir Suomija, nes man buvo sužeisti, sakė jis lenkia trečiadienio išvykimo komandai.

Plíhal pernai atėjo Třince po penkerių metų viršutiniame Suomijos lygoje, kur jis vaidino už Tappara Tamperės ir Turku.

„į Kuopijas yra kai kurie vaikinai, kad aš žinau, ir ten taip pat yra treneris, kuris treniravo mane Turku. Aš negaliu laukti. „Kas nors treneris Pekka Virta jie? „Tai sudėtinga, bet aš nežinau, kas dabar gali tikėtis iš jo, jei tu negali pakeisti savo stilių.Bet po to, kai žaidėjai norėjo skate daug, užrašomas „puolėjas kreipėsi trisdešimt dviejų varžovų treneris.

Ir tai, ką jis žino apie opozicijos komandos žaidėjų? „Gynėjas Antti Halonenas, aš net žaidžiau su juo. Bet mes nesame kontaktiniai. Dabar prieš kiekvieną lipa, todėl tikrai sukeisti kelis žodžius. ”

Třinečtí ketvirtadienį 19.00 valdybos Stavangeryje, Norvegijoje, šeštadienį, jo kelionė baigsis 16.00 dvikova Kuopio.

Ne daug laiko grįžti į „suomių” laikus, tačiau Tomáš Plíhal nebus. „Tokiu Kuopijas mes dvi dienas, bet mes mokyti ir šeštadienio vakarais iškart po žaidimo mes ketiname namo.Bet man patinka pažvelgti į miestą. „Pastaraisiais metais Kuopio Kalpa koncentracija padidėjo. „Kai buvau Suomijoje, o ne grojo daug, jie buvo galine konkurse, bet dabar pakilti”, sakė Tomas Plíhal kad nuo Kuopijas prisimena žymiausius dalyvius klubo samių Kapanen. „Tačiau kitaip ten buvo tie patys daugiausia jauni berniukai.” Jis pridūrė, kad jis taip pat tikrai stiprūs Stavangeris Oilers.

grupėmis po tris Čempionų lygos žaisti išjungimo bus iš anksto į pirmuosius du vienetus. Kokios yra Steelmen pasisekimo galimybės? „Po mūsų paskutinis procedūra nepavyko, mes nenorime, kad nedvejodama šiemet”, sakė Tomas Plíhal.

Čempionų lyga rodo vasarą viršūnę. „Mes bandėme padaryti geriausius iš mūsų žaidimų.Bet mes taip pat kreipėsi mūsų Plieno taurė, „minėtą turnyrą, kur Třinečtí praėjusią savaitę, finišavo antras už Rusijos Torpedo Nizhny Novgorod. „Mes ketiname laimėti Norvegijoje ir Suomijoje. Aišku! Nieko kito po praėjusių metų nusivylimo „, – sakė Tomáš Plíhal.

 

Dodaj komentarz